preskoči na sadržaj

Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci

Login
e-Dnevnik

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 11. 2012.

Ukupno: 752111
Ovaj mjesec: 541
Ovaj tjedan: 873
Danas: 35
Raspored sati

Priloženi dokumenti:
Raspored od 8.1.2024. za ucenike.pdf

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Našoj školi dodijeljena bespovratna sredstva Ministarstva poduzetništva i obrta iz programa PODUZETNIČKI IMPULS 2014. OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO
Autor: Helena Bošković, 10. 9. 2014.

Naša škola aplicirala je na natječaj za dodjelu bespovratnih sredstava pod nazivom PODUZETNIČKI IMPULS 2014.  OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO koji je objavilo Ministarstvo poduzetništva i obrta. Projekt su izradile profesorice: Kristina Majić-Mazul, Ivana Piperković, Ivana Čorak, Nada Živikić i Ika Pejanović.


Dodijeljenim sredstvima pribavili smo dio elektroničke opreme uz pomoć koje će učenici zaposlenici vježbeničke tvrtke izrađivati poslovnu dokumentaciju, obrasce vezane za poslovno komuniciranje, promidžbeno-propagandne materijale koristeći MO Publisher, LogoPro, Sloganmaker, MO PowerPoint, obračun plaće zaposlenika te financijsko i materijalno knjigovodstvo, koristeći knjigovodstveni program. Neizostavna vještina u svakoj profesiji, tako i u ekonomskoj, jest vještina prezentiranja. Sudjelovanje vježbeničke tvrtke na smotri vježbeničkih tvrtki zahtijeva pripremu učenika kroz treniranje javnog nastupa kako kroz verbalnu, tako i kroz vizualnu dimenziju. U tu svrhu smo voljni i spremni ponuditi učenicima osobna znanja i iskustva, a uz pomoć nabavljene opreme  trening prezentiranja će biti vjerodostojan. Rezultat svih navedenih aktivnosti bit će Ekonomist osposobljen za vođenje poslovne korespondencije, izradu promidžbenog materijala tvrtke, vođenje materijalnog i financijskog knjigovodstva, te spreman predstaviti sebe i tvrtku u kojoj radi, s izgrađenim i uvježbanim stilom javnog nastupa. Bez navedene opreme, teško je i gotovo nemoguće simulirati situacije i okruženje nužno za rad.

Učenici će primijeniti stečeno znanje iz komunikacijsko prezentacijskih vještina u svrhu predstavljanja tvrtke.  Naučit će kako biti dobar glasnogovornik, kako formulirati svrhu i cilj govora , kako se nositi s tremom, kako argumentirati. Dobra prezentacije tvrtke jednaka je dobroj prodaji proizvoda. Samo je jedna prilika za prvi dojam i to će kao glasnogovornici , manageri učenici i naučiti. Primjena dobre telefonske komunikacije od velike je važnosti u poslovnom svijetu. Komunikacijske kompetencije šalju sliku profesionalnog javnog nastupa. Predstavnici tvrtke moraju znati kako se vode pregovori. Na koji način biti koji tip pregovarača.  Od velike je važnosti znati slušati publiku, zaintrigirati ih. Naučiti na koji način će nešto reći.   Jer, tvrtka nije ime, tvrtka su ljudi.

 

Ika Pejanović, dipl. oec.



Priloženi dokumenti:
minpo3.png (468.85 KB)
minpo2.png (68.73 KB)
minpo1.png (86.66 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju