2021-08-19 16:32:00

POMOĆNIK/CA U NASTAVI

Radno mjesto


Mjesto rada: VINKOVCI, VUKOVARSKO-SRIJEMSKA ŽUPANIJA


Broj traženih radnika: 5


Vrsta zaposlenja: Na određeno; novootvoreni poslovi


Radno vrijeme: 25 sati tjedno


Način rada: Smjena - prijepodne


Smještaj: Nema smještaja


Naknada za prijevoz: Djelomično


Natječaj vrijedi od: 19.8.2021.


Natječaj vrijedi do: 27.8.2021.

Posloprimac


Razina obrazovanja: Srednja škola 4 godine

Radno iskustvo: Nije važno

Ostale informacije:

NATJEČAJ ZA PRIJAVU KANDIDATA ZA IZVRŠAVANJE POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI 

Škola : Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci

KLASA: 602-01/21-01/01

URBROJ: 2188-47-02-21-1208

Vinkovci,  19.8 .2021. godine

U sklopu projekta „Obrazovanje bez teškoća : implementacija usluge pomoćnika u nastavi/ stručnih komunikacijskih posrednika djeci s teškoćama u razvoju UP.03.2.1.06.0009 koji se provodi u okviru Poziva „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza IV.“ UP.03.2.1.06 u okviru Europskog socijalnog fonda i Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020. objavljuje

NATJEČAJ

za prijavu kandidata za izvršavanje poslova pomoćnika u nastavi

Broj pomoćnika u nastavi: 5 (pet)

Mjesto rada:  Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci

 Radno vrijeme:  25 sati tjedno ili nepuno radno vrijeme ovisno o potrebama učenika s teškoćama u razvoju

Prijevoz na rad:  djelomično

Vrsta ugovora:  Ugovor o radu na određeno vrijeme, a najduže do kraja nastavne godine 2021/2022

I. UVJETI

– završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,

– da ne postoje zapreke za zasnivanje radnog odnosa  sukladno članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

-  punoljetnost,

-  hrvatsko državljanstvo

-  zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta na koje se osoba prima.

     Na natječaj se pod jednakim uvjetima mogu javiti kandidati oba spola.

II. OPIS POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI 

       Poslovi pomoćnika u nastavi su potpora u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, kretanju, pri uzimanju hrane, obavljanju higijenskih potreba, obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

       Pomoćnik u nastavi može pružati potporu jednom ili dvoje učenika u istome razrednom odjelu ili različitim razrednim odjelima ili kao pomoćnik u nastavi skupini učenika istoga razrednog odjela/odgojno-obrazovne skupine uzimajući u obzir individualne potrebe svakog učenika.

IV. DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE 

       Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost. 

V. UGOVORNI UVJETI

       S odabranim pomoćnicima u nastavi, škole će sklopiti ugovor o radu na određeno vrijeme za vrijeme trajanja nastavne godine, kojim će se definirati međusobna prava i obveze. Radno vrijeme bit će određeno sukladno individualnim potrebama učenika s teškoćama u razvoju kojima će pomoćnici u nastavi pružati asistenciju za vrijeme nastave i izvan- učioničkih aktivnosti.

      Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnici u nastavi  će biti upućeni na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje obavljaju poslove u odgojno-obrazovnim ustanovama.

 

VI. POSTUPAK PRIJAVE 

       Kandidati koji se prijavljuju za radna mjesta pomoćnika u nastavi dužni su priložiti sljedeće dokumente:

 zamolba  (obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt telefonski broj i e-mail, navesti preferiranu školu, navesti radno mjesto PUN ), životopis (ukoliko je primjenjivo: navesti podatke o iskustvu u radu s djecom s teškoćama (naziv institucije / udruge / tvrtke, te trajanje), dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi), potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje ukoliko se radi o nezaposlenoj osobi, obostrana preslika osobne iskaznice, uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 3 mjeseca, potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati ukoliko kandidat ima završen program edukacije (preslika), vlastoručno potpisanu Privolu za prikupljanje osobnih podataka

Natjecati se mogu i kandidati koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u minimalnom trajanju od 20 sati, uz uvjet da isti završe prije početka rada. Organizacija i troškovi edukacije biti će pokriveni.

  

VII. ODABIR KANDIDATA

       Odabir kandidata za pomoćnike u nastavi izvršit će ravnatelj uz suglasnost Školskog odbora.                                                                      

Ukoliko odabrani kandidati nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada pomoćnika u školama partnerima u projektu. Odgovarajućim programom edukacije smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljedeće elemente programa:

osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje, karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća), podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći), suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima, prava učenika s teškoćama u razvoju.

 

Odabrani kandidati koji posjeduju dokaz o završenoj edukaciji prema minimalnim elementima programa mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomoćnici u nastavi i stručni komunikacijski posrednici bez uključivanja u novi program edukacije.

 

VIII. DOSTAVA PRIJAVA

      Prijave se podnose preporučeno poštom ili predaju osobno u zatvorenoj omotnici na sljedeću adresu škole

                                          Ekonomska i trgovačka škola škola Ivana Domca Vinkovci

A. Akšamovića 31 Vinkovci

s napomenom  

„Prijava za obavljanje poslova PUN“.

       Rok za podnošenje prijava je 27. kolovoza 2021. godine. Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati. 

                                                                                                                                                                                                                                 Ravnatelj:                                                                                                                                        Mato Džalto, prof.               


 

Poslodavac


Poslodavac: Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca

Kontakt: pisana zamolba: 32 100 Vinkovci, A.Akšamovića 31


Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci