2020-10-27 19:20:11 Prijedlozi tema za Završni rad - Prodavači - šk.god.2020./2021. EKONOMSKA I TRGOVAČKA ŠKOLA IVANA DOMCA VINKOVCI
Prijedlog tema za završni rad – PRODAVAČI (3.g)
Predmet: PRODAJNA KOMUNIKACIJA Mentorica: Irena Gradečak, dipl.oec. Poslovna etika u prodajnom poslovanju Primjena bontona u prodajnom poslovanju Važnost timskog rada u prodajnom poslovanju Prodajni razgovor Prodajni razgovor na primjeru prehrambene robe Prodajni razgovor na primjeru neprehrambene robe Prava potrošača u suvremenom svijetu Mystery shopping (tajno kupovanje) u Republici Hrvatskoj Važnost pravilne komunikacije i rješavanja sukoba na radnom mjestu Važnost pravilne komunikacije s poslodavcima
Predmet: PRODAJNO POSLOVANJE Mentorica: Blanka Dujmović, dipl.oec. Prijevoz i osiguranje robe Platni promet Prodaja u prodavaonici Pojam i ciljevi prodaje Ugovor o prodaji
Predmet: POZNAVANJE ROBE Mentorica: Davorka Marojević, dipl.kem.ing. Podjela odjevnih predmeta u prodavaonici Vrste vina Sladoled Pekarski proizvodi Čaj- kultura i tradicija Sredstva za higijenu tijela Asortiman mliječnih proizvoda u prodavaonici Konzum Dekorativna kozmetika Pčelarstvo i pčelinji proizvodi Proizvođači papirne konfekcije u Republici Hrvatskoj
Predmet: Nabavno poslovanje Mentorica: Mirta Došen, dipl.oec.
1. Polika zaliha 2. Uloga trgovine u suvremenom društvu 3. Asortiman prodavaonice 4. Vrste skladišta 5. Izlog – ogledalo prodavaonice 6. Pojam i zadaća nabave 7. Etičnost u poslovanju 8. Dokumenti pri naručivanju robe 9. Pojam i vrste troškova 10. Pojam i elementi kalkulacije
Predmet: Prezentacijske vještine Mentorica: Mirta Došen, dipl.oec.
1. Komunikacija 2. Priprema i elementi prezentacije 3. Prezentacijske vještine 4. Audiovizualna pomagala 5. Pogreške u prezentaciji
Predmet: OSNOVE MARKETINGA Mentorica: Dalija Bosančić, dipl.oec. 1.Funkcije marketinga 2. Istraživanje tržišta 3. Segmentacija tržišta 4. Osobna prodaja i unapređenje prodaje 5. Oglašavanje, odnosi s javnošću i granične promocijske aktivnosti 6. Pospješivanje prodaje usmjereno na robu i prodajni prostor 7. Pospješivanje prodaje usmjereno na kupca i prodavača
Predmet: POSLOVNA DOKUMENTACIJA Mentorica: Dalija Bosančić, dipl.oec. Nabavna dokumentacija prodavaonice Prodajna dokumentacija prodavaonice Ostala dokumentacija prodavaonice E poslovanje u prodavaonici na malo
Predmet: PONAŠANJE POTROŠAČA Mentorica: Nada Živikić, dipl.oec. Obitelj kao društveni čimbenik ponašanja potrošača 2. Ekonomski čimbenici I životni stil ponašanja potrošača 3. Ponašanje potrošača u kupnji i nakon kupnje 4. Faze procesa odlučivanja o kupnji 5. Poslijekupovno vrednovanje 6. Važnost promatranja I ispitivanja potrošača 7. Izazovi suvremene prodaje 8. Partnerska prodaja 9. Stvaranje odanog potrošača 10. Upravljanje prodajom preko sustava CRM
|
Ekonomska i trgovačka škola Ivana Domca Vinkovci |